Golf forum Vlaanderen & België

Golf forum voor en door actieve golfers met golf nieuws, golf informatie en links naar alle Vlaamse en Belgische golf clubs

Doorgaan naar inhoud

ook ff voorstellen

Welkom aan de nieuwe Golftalk bezoekers. Ben je nieuw op het Golftalk forum, stel jezelf hier dan even voor.

ook ff voorstellen

Berichtdoor Steven » 15 jun 2010, 20:52

Laat ik mij ook eventjes voorstellen,

Ik ben Steven (iets zegt mij dat jullie dit al wisten :roll: ) en ik ben een 3 tal jaar geleden in aanraking gekomen met golf op vakantie bij een tante en nonkel in Engeland, ik heb toen een volledige set clubs gekregen en 1 les, ik was onmiddellijk door het virus gebeten. Ik bezoek dus sindsdien af en toe de driving range en ben vorige week een week naar Engeland geweest en heb weer 3 lessen gehad en heel wat op de course gespeeld en ik blijf mij kostelijk amuseren, mijn ander tante en nonkel spelen ook en wonen in Atlanta, daar gaat dus de volgende vakantie naar ook weer om te spelen.
Een officiële handicap heb ik nog niet aangezien de hoogte handicap voor mannen die bestaat in het buitenland 28 is en zoals iedereen hier wss wel weet haal je dit niet zomaar.

hopelijk komen er wat meer actieve leden op dit forum, ik zal alvast mijn steentje bijdragen.
Steven
Junior Golftalk Member

Mijn handicap: 0

Re: ook ff voorstellen

Berichtdoor admin » 18 jun 2010, 20:20

Welkom op het Golftalk forum Steven!
admin
Golftalk Beheerder

Keer terug naar Welkom, stel jezelf even voor