Golf forum Vlaanderen & België

Golf forum voor en door actieve golfers met golf nieuws, golf informatie en links naar alle Vlaamse en Belgische golf clubs

Doorgaan naar inhoud

Senior Games 2009 - Golf Toernooi

Overige golf wedstrijden en golf competities (uitgezonderd PRO tour)

Senior Games 2009 - Golf Toernooi

Berichtdoor SeniorGames » 17 jul 2009, 09:15

Beste golf speler,

In Zeeland gaan in september van dit jaar maar liefst 3000 sporters van vijftig jaar en ouder in Europees verband de sportieve strijd met elkaar aan voor de hoogst haalbare prestatie. Er wordt gestreden om het goud tijdens de Senior Games 2009, in 21 takken van sport. De provincie Zeeland (Nederland) heeft hiermee de primeur, aangezien een dergelijk sportevenement voor 50-plussers niet eerder in Europa heeft plaatsgevonden.

Golf is één van de sporten uit het hoofdprogramma. De wedstrijd wordt georganiseerd door Golf Goes, Golf Reymerswael, Golf Grevelingenhout, Golf de Woeste Kop en Golf de Brugse Vaart in samenwerking met de NGF.
De wedstrijden zullen plaatsvinden bij Golf Goes te Goes, Golf Reymerswael te Rilland-Bath, Golf Grevelingenhout te Bruinisse, Golf de Woeste Kop te Axel en Golf de Brugse Vaart te Oostburg.

Het Open Senior Games Golf Kampioenschap 2009 is open voor golfers die lid zijn van de NGF of een internationale federatie en dienen te beschikken over een amateurstatus. Tevens dient men 50 jaar of ouder te zijn en te bezitten over de volgende handicap: dames 18,0 of minder, heren 16,0 of minder.

Daarnaast is het mogelijk om in te schrijven voor een B-poule. Voor de B-poule dient men te beschikken over handicap: dames tussen 19,0 – 28,0, heren tussen 17,0 – 26,0.

Programma
Voor een programma-indeling, verwijs ik u naar de website www.seniorgames2009.com.

Leeftijdscategorieën.
50-59 jaar en 60 jaar en ouder.

Informatie en inschrijven
De organisatie van de Senior Games 2009 nodigt u van harte uit om u via onze website in te schrijven voor dit unieke sportevenement. Voor meer informatie verwijs ik u naar de bijgevoegde flyer en onze website www.seniorgames2009.com.

Schrijf u snel in, want er zijn maar een beperkt aantal plaatsen!
SeniorGames
Junior Golftalk Member

Mijn handicap: 20

Keer terug naar Overige golfwedstrijden